کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ثبت سریع تصاویر به کمک QuickShoot Pro

Schermata-2014-01-05-alle-23.27.58

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ تا به حال پیش آمده که صحنه‌ای شکارکردنی را تنها بخاطر چند ثانیه‌ای که تا بازشدن کامل اپلیکیشن Camera باید صبر کنید از دست بدهید؟ حتی اگر شما نیز به چنین موقعیتی برنخورده باشید حرف از یک مشکل همه‌گیر است. از این رو برخی توسعه‌دهندگان با ایده‌های مختلف درصدد پیداکردن یک راهکار برآمده‌اند. QuickShoot Pro نام توییک جدیدی است که بدون آن که نیاز به بازگشایی کامل اپلیکیشن Camera و تپ بر روی دکمه‌ی شاتر برای ثبت تصویر باشد، به شما امکان ذخیره‌سازی صحنه‌ی پشت لنز را می‌دهد.

 

QuickShoot Pro شما را قادر می‌سازد که تنها با دابل تپ کردن بر روی آیکون اپلیکیشن Camera در هوم اسکرین اقدام به ثبت تصویر کنید. در صورتی که سه بار بر روی آیکون تپ کنید نیز ضبط ویدیو آغاز خواهد شد. در صورتی که تصمیم به قطع ضبط گرفتید کافی است بار دیگر بر روی آیکون سه بار متوالی تپ کنید تا ضبط متوقف شود. در طی روند انجام این کارها هیچگاه نیاز به بازکردن کامل اپلیکیشن Camera نخواهد بود.

 

شاید خیال کنید که وقتی نیاز به گرفتن سریع یک تصویر باشد می‌توانید سریعاً در لاک اسکرین آیکون دوربین را نگه داشته و به سمت بالا بکشید تا تجهیزات عکاسی در مقابلتان باز شوند. با این استدلال ممکن است QuickShoot Pro را توییکی بیخود بدانید، اما این طرز تفکر تنها منشأ از این می‌تواند داشته باشد که دو مورد کلیدی در مورد QuickShoot Pro فعلاً ناگفته مانده است. نخست این که همانطور که شرح دادیم QuickShoot Pro در هوم اسکرین فعال می‌شود. بنابراین وقتی در هوم اسکرین قرار دارید سریع‌ترین راه ثبت ویدیو و عکس استفاده از شورتکات‌های ارائه‌شده توسط QuickShoot Pro خواهد بود. نه لاک‌کردن دستگاه و استفاده از شورتکات لاک اسکرین و نه بازکردن کامل اپلیکیشن Camera. مورد جالب دیگری که کاربری توییک را به شدت بالا می‌برد امکان تنظیم‌کردن اکشن‌های بخصوصی برای ضبط ویدیو و تصویر توسط توییک Activator است. بدین ترتیب بدون آن که نیاز به روشن‌کردن صفحه نمایش دستگاه حتی در حالت لاک‌شده باشد، می‌توانید با انجام اکشن تعریف‌شده‌ای با دکمه‌های دستگاه اقدام به ضبط ویدیو یا تصویر کنید.

 

پس از نصب‌کردن توییک گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی طرز کار آن به اپلیکیشن Settings افزوده خواهد شد. می‌توانید انتخاب کنید که دوربین پیش‌فرض دوربین جلو باشد یا عقب، فلاش عکاسی روشن باشد یا نه، ویدیوها با چه کیفیتی ضبط شوند، حالت ثبت تصویر به صورت HDR فعال باشد یا نه و گزینه‌های مختلف دیگر. اکشن اشاره‌شده برای توییک Activator نیز از همین قسمت تنظیمات قابل تعریف است.

 

در صورتی که با آیفونتان به طور مرتب عکس یا ویدیو تهیه می‌کنید، QuickShoot Pro این توانایی را دارد که قدرت و سرعت عمل کارتان را بیش از پیش کند. این توییک را می‌توانید به قیمت ۱.۴۹ دلار از سورس بیگ باس خریداری کنید. سورس‌های ارائه‌دهنده‌ی نسخه‌های کرک‌شده نیز همواره برای بهره‌بردن رایگان از این عنوان‌ها حی و حاضر هستند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24319 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/10/07 تعداد مشاهده: 1948
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر